Data e postimit: 2014-08-08 17:35:56
Lexime: 2385
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Qaj pa të rrahur !

Vepra te ngjashme
Autori: Englantina Zeqai · Lloji: Poezi lirike · Tema: Teme lirike
Zgjodha te ulem ketu , pak lagesht po cpun me prish kjo .. Fundja po vi nga nje bote e prishur drejt teje .. Me zemren bosh e mendjen plot ... Po a mund t ket nje vend bosh ne kete bote te mbingarkuar.. Po ja ku eshte ne doren time qe zgjatet drejt teje ....
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: Kristi Mertiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Akullorja
Akullore krem Përbërësit: Për 4 persona: 4 të verdha vezësh, 130 g sheqer, 1/2 L qumësht, 125 g bajame të qëruara, 100 g sheqer pudër, 50 g gjalp, brandy. Për zbukurim : 50 g pana, 4 qershi. Përgatitja: Në një tenxhere rrihni tre të verdh...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: Kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si do ishte jeta jone pa teknologjine
Jeta pa teknologji Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga ai. Ne nuk mund ta imagjinojme dot e jo me ta realizojme nje dite pa te. Teknologjia ka ndihmua shume ne cdo fushe te jetes me shpikje ose veprimtari te n...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Ese informuese · Tema: I dënuar i pafajshëm !
Apeli i një shqiptari për burgim të padrejtë Nga Nafi ÇEGRAN Të nderuar zonja dhe zotërinj, Unë Nafi Çegrani me adresë në fshatin Çegran,1237 të Gostivarit, Maqedoni, nr. amzë: 1010946450188.( nr cel.00389 71 210 522 ) Ju drejtoh...
Autori: RINIS CANI · Lloji: Ese filozofike · Tema: MENDIMET QE S`PERENDUAN KURRE.
Rinis Cani FJALE PREJ SHPIRTIT. ILUZIONI I PADITURISE Cila ere do ti furnizoje mushkerite tona?cili gjak do te buroje ne vena dhe arterje?valle,cila arme do te na zgjoje nga narkoza e u...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com